tirsdag den 12. januar 2016

Lidt glimmer på en tirsdag





Så blev den endelig færdig...
Min jule og nytårs-bluse!
Jaa, jeg ved godt det er lige sent nok, eller også er jeg bare i super god til til næste jule og nytår...
Det var ellers ikke fordi det var en særlig eller indviklet model at den bare lå i bunken med ufærdige projekter. Sådan blev det bare.
Men nu er den færdig og jeg er faktisk ganske godt tilfreds med den. Det er planen at den kun bliver holdt sammen på skulderne af båndet. Jeg har dog valgt at sy den sammen et lille stykke i skuldersømmen, da jeg ikke er bredskulderet nok til at holde den på :o)

Mønstret er fra Burda Style 11/15 og det fine glimmerstof er fra Stof & Stil.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak Pia :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Hvor er den flot - og altså! Du er da bare i vældig god tid - ikke dårligt at være til netop de 2 aftener ;)

    Og STORT tillykke med fødselsdagen i går :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja selvfølgelig er jeg da bare i god tid... :o)
      Og mange tak.

      Kh. Linette

      Slet
  3. Svar
    1. Tak.
      Ja det er jo mit job at finde nye mønstre til os, tror dette er et hit :)

      Kh. Linette

      Slet