torsdag den 7. januar 2016

Bluse med kalveknøs



Allerførst Glædelig jul og et godt nytår til jer alle!

Efter en mindre sypause er jeg nu så småt i gang igen.
Jeg har været sygemeldt hen over julen pga. to meget overspændte og anstrengte arme og har gået til fysioterapi et par gange om ugen, for at få lidt styr på det.
Derfor har jeg intet måtte lave i den periode. Nu må jeg heldigvis stille og roligt i gang igen men det bliver stadig lidt på lavblus, da  mine hænder begynder at sove bare jeg skal tegne et mønster af...

Mit først projekt er denne bluse fra Burda Style 12/15.
Det tog mig en hel dag fra morgen til aften, at tegne, klippe og sy den... Så jeg "spytter" ikke lige frem projekterne ud for tiden... :o)
Stoffet havde jeg entenlig i sommers tiltænkt et par bukser. Men da det her i Januar stadig lå og kiggede på mig fra hylden og Burda-bladet lokkede med en fin og nem model, Ja så blev det til en bluse. Jeg synes det "kalveknøs" så spænende ud og det pifter nemt op på en ellers helt enkelt bluse.

Billederne er desværre ikke helt super, men printet og "snelys" gjorde det ikke nemt at tage gode billeder.

4 kommentarer:

  1. Sød bluse du har fået lavet og god bedring med armene(det er da godt du kan begynde at sy lidt igen:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. JA det er dejligt at være lidt i gang igen ved symaskinen.

      Kh. Linette

      Slet
  2. Sød bluse. God bedring. Håber snart du er helt frisk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.
      Jeg satser på jeg snart er klar igen :)

      Kh. Linette

      Slet