tirsdag den 17. november 2015

Ny kjole til mig




Til weekendens sydag fik jeg en ny kjole.
Stoffet forelskede jeg mig i da jeg for noget tid siden var en tur i Stof & Stil.
En skøn jacquard med små tern. Dejlig blød og lækker varm.
Jeghar haft det liggende på hylden i et stykke tid, da jeg ikke rigtig kunne finde ud af hvilken slags kjole jeg skulle sy ud af det. Det endte med en hel enkelt model, uden div. "dikkedarer". Og lige netop sådan en jeg ved, jeg vil blive mest glad for.

Og mens jeg skriver dette indlæg, sidder jeg faktisk iført min nye kjole :)

6 kommentarer:

  1. Et godt valg, uden alle de "dikkedarer" :-)
    Det er super fin.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Den er rigtig fin. Det er tit de helt enkle kjoler, man får brugt mest

    SvarSlet
  3. Nogen gange er det rart med en "rolig" kjole

    SvarSlet