søndag den 15. november 2015

Blomstrene kirsebærtræer i November




I går var jeg til den hyggeligste sydag hos Christina sammen med Linda og Gitte.
Og det var sandelig ikke kun maskinparken der kørte flittigt fra tidlig formiddag til sen nat, men i den grad og snakketøjet.
Sådan en dag er altså bare fantastisk, både for humøret og inspirationen.

Selvom jeg intet havde fået forberedt til dagen, fik jeg alligevel syet fem ting og afprøvet to nye mønstre. Bl.a. denne bluse, Onion 5022.
Et skønt mønster der sidder godt på mig og har mange variations muligheder.
Denne udgave er lidt faconsyet og med et "trompet ærme".
Stoffet fandt jeg på hylden, det er købt en gang i forsommeren da jeg var en tur forbi Stofdepotet.
Det var entenlig tiltænkt en kjole men jeg kunne ikke rigtig finde den rigtig model til den. Nu er det så blevet til en bluse og jeg tror jeg bliver rigtig glad for den,

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med stoffet, og det er jo helt perfekt til en t-shirt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fint. Og jeg er også super tilfreds med min bluse :)

      Kh. Linette

      Slet