torsdag den 15. oktober 2015

Pingviner til mig




For ca. 14 dage siden var jeg en tur i Stofdepotet
Jeg er jo så heldig at det er flyttet tættere på mig, så nu kan jeg nemt lige smutte forbi. Jeg holder mig dog i skinnet og køre kun derhen når jeg absolut ikke kan holde mig fra "stofferne" mere. Økonomien skal jo også gerne kunne følge med.

Nå, men sidst jeg var der, så jeg altså dette fantastiske isoli med pingviner. Det er simpelthen så lækker en kvalitet og efter at have været henne og mærke på det mindst 10 gange, ja, så måtte jeg altså have noget med hjem.
Det sorte stof er fra STOF2000
Jeg besluttet mig hurtigt for at der skulle blive en bluse til mig selv ud af det, men det var først for et par dage siden, jeg fandt ud af hvordan den skulle se ud.

Her er den så.
Og den bliver helt klart en yngling her i efterår og vintermånederne.

Mønstret er et jeg har brugt før flere gange og er fra Alt om håndarbejde 01/15
Tidligere modeller kan ses HERHERHER og HER

(Billederne er desværre ikke så gode, men det har ikke lavet andet end at regne de sidste dage, så ikke de bedste betingelser for gode billeder)

4 kommentarer: