mandag den 19. oktober 2015

Kids month 2015 - Børnetøj #1 - Babysæt





Mit først bidrag til 
Kids Month 2015 - Børnetøj
er dette sæt til en lille pige.
Stoffet med Dala hestene har jeg hentet i Lindas restebunke. Jeg har prøvet mig med en ribrouleau som jeg har lavet med symaskinen. Jeg har ikke en coverlock men jeg synes resultatet er blevet ganske fint alligevel.
Bukserne er syet af det blødeste babyvelour som jeg har haft liggende på hylden siden jeg var i mødregruppe med Felix, han er netop blevet 12 år. Så nu var det vist på tide at få det brugt.

7 kommentarer:

  1. Sikke et sødt pige sæt :-D
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint! Stoffet med hestene er fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Jeg er også vild med hestene. Har engang syet noget til mig selv i samme stof bare med blå heste. Det er også rigtig flot.

      Slet
  3. Hvor er det et lækkert sæt :-) Kan godt lide lukningen med trykknap :-)

    SvarSlet