lørdag den 17. oktober 2015

Kids Month 2015 - Accesories #2 - Is


Jeg har syet et par is.
Idéen til isene har jeg fået på Den kreative sky hvor man kan finde idéer og diy´s på de fineste ting og sager.
Det er også muligt at hente en skabelon ned på isene, lige til at printe ud.
Jeg var dog ikke lige i nærheden af en printer, så jeg tegnede selv modellen , ud fra Heidis billede. Og den er blevet ganske god, hvis jeg selv skal sige det.
Planen er at isene skal gives væk i barselsgave til en lille dreng, når han altså en gang er blevet født.
Derfor har jeg puttet en rasleboks ind i hver af isene, så de kan fungere som en rangle.

13 kommentarer:

  1. Uhmmmmm, bliver helt lækkersulten..... Super fin ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Men det er heldigvis slankeudgaven :)

      Slet
  2. Super gode er de blevet - og sød ide med rasleboksen, de skal nok blive et hit :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg håber de falder i god jord hos den lille fyr ( når han engang er kommet til verden)

      Slet
  3. Ej hvor er de bare gode, Linette ;)

    SvarSlet
  4. Sikke en god ide! De er rigtig fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Jeg kan desværre ikke tage æren for idéen... :)

      Slet
  5. Svar
    1. Tak. Og så feder de ikke engang :)

      Slet
  6. Hvor er de vildt søde.. :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare fede - god idé!

    SvarSlet