lørdag den 12. september 2015

To-Do/Ta-Da Hmm...#2 - Bluse





Altså...
det der med To-Do lister er jeg åbenbart ikke helt godt til.
I hvert fald har jeg allerede  "trådt ved siden af".

Jeg var entenlig gået ind på mit syværelse for at rydde lidt op (som er et punkt på min liste), men så var det lige at jeg så dette stof, som jeg har "nuppet" fra Lindas restebunke til vores sidste sydag.
Og så var det lige at jeg altså måtte prøve at sy noget i det, og det lige med det samme...
...Og så måtte oprydningen jo vente...

Valget faldt på en bluse med stolpe lukning, da jeg lige skulle se om jeg kunne huske hvordan man gjorde. Og det gik faktisk ganske godt.
Blusen mangler knapper i stolpen men jeg havde ingen gule knapper på lager. Og så overvejer jeg også om det måske skal være trykknapper, i stedet for alm. knapper.

Blusen har pt. ingen kommende ejer, men mon ikke jeg på et tidspunkt støder på en lille 1½ årig dreng som kan bruge den.

18 kommentarer:

  1. Haha kender alt for godt de overspring handlinger man gør sig, når man faktisk skal lave noget andet, men så ser man lige noget andet som faktisk slet ikke kan vente :-)
    Men den er da blevet super fin den bluse, den kommende ejer skal da nok blive rigtig glad for den.
    - jeg ville nok også vælge trykknapper som du nævner :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke vi alle er gode til at finde på mere spændende ting end oprydning :)
      Jeg tror også jeg vælger trykknapperne.

      Kh. Linette

      Slet
  2. Super sød bluse, den bliver man da glad af at kigge på....... Jeg synes ikke, der står noget på To-Do listen om at den skal udføres i rækkefølge, vel?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Nej der står ikke noget om rækkefølge. Men denne bluse var slet ikke på :-D

      Kh. Linette

      Slet
  3. Overspringsbanen...det kender jeg alt til. Skulle faktisk støvsuge nu, men det er da mere spændende at læse blogs.
    Det er da en skøn bluse, den bliver kanon med gule knapper.
    Min egen To-do liste er stadig ikke fuldført, men har da endelig fået blogget noget, som også stod på listen

    SvarSlet
    Svar
    1. Overspringshandlinger er fantastiske, haha :)
      Jeg har også valgt at det skal være gule trykknapper, nu skal jeg bare lige have nogle...

      Kh. Linette

      Slet
  4. Åhr, hvor er den fin! Og jeg ser intet problem i at sortere i kreative to-do lister :

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Jeg har nu heller ingen problemer med at "vige" fra listerne. Det var nu også bare fordi at allerede i mit andet indlæg holdt jeg mig ikke til min ToDo liste.
      Men bare jeg er kreativ, så jeg er nu godt tilfreds :)

      Kh. Linette

      Slet
    2. Eller for den sags skyld tilføje! Det handler om lysten til at skabe :)

      Slet
    3. Lige netop :)

      Slet
  5. Jeg er fuldstændig smask-forelsket i denne bluse - er du vimmer, den er bare SÅ FLOT :-)))) Stof og mønster og det hele i fin kombination. Jeg synes, at det fine resultat fint berettiger en overspringshandling ;-)))) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Jeg synes også den er blevet rigtig fin. Nogen gange kan jeg godt ærgre mig over at mine egne drenge er for store til den slags tøj.
      Overspringshandlinger er fantastiske, haha.

      Kh. Linette

      Slet
  6. Hold da op noget fedt stof, du har syet den i! Lækkert og anderledes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.
      Jeg må dog give Linda æren for det fine stofindkøb :)

      Kh. Linette

      Slet
  7. Det er noget så skønt det stof især med den gule rib :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Jeg synes også den gule rib er virkelig fin, og nå jeg får købt nogen gule trykknapper, så tror jeg den bliver rigtig god.

      Kh. Linette

      Slet
  8. Ej hvor er den lækker. Overspringshandlingerne kender jeg alt til, det er så meget bedre end oprydning:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak-
      Oprydning er på en eller anden måde altid nederst i rækken... :)

      Kh. Linette

      Slet