tirsdag den 22. september 2015

To-Do/Ta-Da #7 - Hættetrøje






En hættetrøje til Oliver!
Han har et stykke tid ønsket sig en ny trøje, men har ikke rigtig kunne bestemmesig til hvilken farve den skulle være.
Men pludselig en morgen sagde han; Mor, den skal være grå med hvid lynlås. Og når teenageren gerne vil have at jeg syr til han. Ja så, suser jeg altså ud og køber stof, inden han om bestemmer sig.
Mønstret er sammensat af to mønstre fra Ottobre. En vest med hætte fra ét mønster og ærmer fra et andet mønster.
Jeg nåede dårligt at få taget den ud af maskinen inden han havde taget den i brug, det ses også på 4. billede, hvor snoreenderne endnu ikke er klippet helt af. Det er de altså nu!
På sidste billede kan man se at æremet består af et over og under ærme.

Da mine drenge var små syede jeg mange af denne slags trøjer til dem. Så det var helt sjovt at få lov til at gøre det igen. Oliver har allerede bestilt en mere.
Den skal være grå! Med blå lynlås denne gang
Han skejer virkelig ud i sin påklædning, haha :)

7 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du suser afsted når han har lagt en bestilling, men forstår dog godt at han er tilfreds , for den er rigtig fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Ja det er jo ikkehver dag man får lov at sy til de store børn, så det er med at "slå til" .

      Kh. Linette

      Slet
  2. Flotte modeller begge to, og jeg havde også suset ud af Søren hvis det havde været min teen som ville have noget hjemmesyede

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Ja det er med at komme afsted inden de ombestemmer sig igen.

      Kh. Linette

      Slet
  3. Den er virkelig smart - godt gået med symaskinen - og hvor er det herligt, når de store børn også ønsker sig hjemmesyet tøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anja.
      Både Oliver og jeg er også godt tilfredse med resultatet. Og han har jo allerede lagt bestilling på den næste :)

      Kh. Linette

      Slet
  4. Super flot! Forstår godt, at han gerne vil have en ekstra :)

    SvarSlet