søndag den 20. september 2015

To-Do/Ta-Da #6 - Nederdel


I sommers var jeg en tur i Stof & Stil sammen med Linda. Vi havde en sy weekend og skulle lige have "tanket" op af div. så vi var sikker på ikke at løbe tør for projekter.
(Som om det ville ske)
På deres restebord fandt jeg et stykke lækkert quiltet stykke stof, som måtte med hjem.
Da jeg ikke havde nogen planer for det kom det til at ligge til nu, hvor jeg fandt ud af, at jeg da måtte have en nederdel i dette fine stykke stof.
Nederdelen er syet efter et mønster på et pecil skirt men uden lynlås, da stoffet her er med stræk.

Med denne nederdel, har jeg nu nået de tre ting til mig selv, som jeg havde skrevet på min To-Do liste.
Tjek, Tjek og Tjek

13 kommentarer:

  1. Hvor er den flot! En perfekt efterår/vinter nederdel

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Det er faktisk også planen at jeg skal kunne gå i nederdel her i de kølige måneder uden at fryse om måsen :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Jeg kan godt forstå at du måtte have det stof med hjem :-) Håber du får glæder af din flotte nederdel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det stof kunne jeg ikke lade ligge :)
      Heldigvis har jeg stadig mere tilbage af det, nu skal jeg bare lige finde ud af hvad det skal bruges til.

      Kh. Linette

      Slet
  3. Du er da bare top-effektiv.... Smart nederdel....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge.
      Ja jeg er lige inde i en god kreativ periode, så der bliver syet en del :)

      Kh. Linette

      Slet
  4. Det er en ret smart nederdel! Det er fedt, at du lige kunne sætte 3 "tjekker" :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita, nu skal jeg bare lige finde eller sy en bluse som jeg synes passer dertil :)
      Og ja, jeg fik sørme tre ting til mig selv, det havde jeg ikke lige troet da jeg lavede listen.

      Kh. Linette

      Slet
  5. Hvor er den bare fed! God idé at bruge stoffet til en nederdel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Ja ikke, jeg tror også jeg bliver rigtig glad for den.

      Kh. Linette

      Slet
  6. Den er da bare super flot, dejligt at have noget varmt at tage på med den tid vi går i møde. Flot at du har nået alt det til dig selv, jeg kommer altid til at sætte mit eget nederst på listen

    SvarSlet