lørdag den 19. september 2015

To-Do/Ta-Da #5 - Kjole




En kjole til mig.
En strik kjole i det blødeste fine strik.
I den råhvide stribe er der små "nister" af guldtråd, så fint op mod den brune stribe.
Stoffet har jeg fundet i Stof & Stil, det er en af de der afklippede metervarer som kun koster 30 kr.
Mønstre er Esmaralda fra Stof2000, Jeg har brugt mønstret før og er entenlig ikke så glad for det, det havde jeg bare lige glemt, da jeg klippede denne kjole.
Så det kan være det ender med at jeg laver kjolen om til en bluse i stedet for.
Og for de 30 kr. stoffet har kostet, så har jeg altså ikke noget i mod at klippe lidt her og der og afprøve lidt forskelligt.

7 kommentarer:

  1. Fin kjole, men ærgerligt hvis det ikke er en god pasform til dig ...men fedt at du så vil prøve dig frem til noget nyt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Man kan jo desværre ikke ligne en million i alt hvad man syer. Og man bliver jo nød til at afprøve lidt forskellig før det rigtige dukker op.

      Kh. Linette

      Slet
  2. Det stof ser ud til at være rigtig behageligt, en rigtig fin kjole.
    Som også vil være fin som en bluse, hvis du ender med det :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er det ikke fint. Og så til kun 30 kr. :)
      Jeg har vist, næsten, allerede bestemt mig for at lave den til en bluse. Den får dog lige en chance et par uger, inden jeg sætter saksen i den igen :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Svar
    1. Rigtig fin kjole, men hellere en bluse end en kjole der ikke bliver brugt

      Slet