fredag den 18. september 2015

To-Do/Ta-Da #4 - Bluse



Jeg måtte lige prøve det med den der stolpelukning igen. Det gik jo fantastisk sidste gang.
Du kan se den HER
Stoffet er endnu engang noget jeg har fra Linda. Når vi mødes laver vi en reste-bytte-bunke, så kan man bare forsyne sig med "nye stoffer" hvis der er noget der frister.

Og nu er jeg så også kommet med på KAM knap bølgen, så blusen har fået fine orange trykknapper.
Og endnu engang står denne bluse ikke på min To-Do liste. Det er åbenbart ikke nemt for mig at være "fastlåst" til sådan en liste.
Men pyt, i virkeligheden handler det jo bare om at hygge sig med at være kreativ.

13 kommentarer:

  1. Ej hvor er den blevet flot.. Jeg har også planer om at prøve stolpelukning.. Jeg har bare ikke lige taget mod til mig endnu..

    Pyt med listen... Bare du hygger med krea

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Det er ikke så svært, så kast dig bare ud i det. Eller vent til vi har en sydag igen :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Den er virkelig fin - jeg har stor respekt for både stolpelukning og trykknapper! Lækre detaljer. Jeg har desværre endnu ikke vovet mig ud i det der stolpelukning...endnu...! (Det er på min uofficielle to-do liste).

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.
      Det er faktisk ikke så svært, hverken stolpelukningen eller trykknapperne. Prøv en et stykke reststof først, så gør det ikke noget hvis det går galt :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Hvor ser det godt ud med den stolpelukning - du er så prof!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tusind tak :)
      Jeg øver mig i hvert fald :)

      Kh. Linette

      Slet
  4. Det er en flot bluse, og der er ingen tvivl om, at du mestrer stolpelukning. Kh. Bella

    SvarSlet
  5. Tusind tak, hvor er du sød :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  6. Rigtig flot drenge bluse :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  7. Super flot! Og lækker detalje, at forside-stoffet går igen på ærmerne. Det virker - som resten af blusen - rigtig prof :)

    SvarSlet