tirsdag den 1. september 2015

To-Do september

Jeg har besluttet mig at være med i September måneds To-Do/ Ta-Da
Og få lidt kreativitet fra hånden og vist frem her på bloggen.
 Det var meningen at jeg skulle haven en To-Do liste klar her til den 1. men det har jeg altså ikke nået, men mon ikke det går alligevel.

Denne uge er tæt besat med forældremøder i begge børns klasser, træning og bordtennis og forberedelser til 40 års fødselsdag for en ven (som skal holdes hos os).

Så jeg kommer nok først i gang fra næste uge og der skal min To-Do liste med projekter nok også være klar.

I mens vil jeg glæde mig over alle de andre flotte ting der vil blive vist frem i uges løb.

Du kan læse mere om To-Do/Ta-Da HER

15 kommentarer:

  1. Hvor spændende at du også vil deltage, glæder mig til at se din to do liste i næste uge :-)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kunne ikke lade være. Jeg havde ellers planer om at springe over, da jeg synes der er så meget for tiden :)

      Slet
  2. Hold da op - det er også en travl uge!

    Jeg glæder mig dog til at se, hvad du finder på og hyggeligt, at du også vil deltage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan er det jo desværre ind i mellem. Håber de næste uger frigiver lidt flere aftner til mig selv.
      Jeg skal jo være kreativ... :)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak.
      Jeg håber at få lidt mere tid til det kreative fra næste uge, så jeg har lidt at vise frem :)

      Slet
  4. Sikke en uge, du har foran dig - den byder på en del.
    Du finder sikkert på noget at kaste dig over i løbet af september :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg synes også at jeg lige mangler en aften eller to til mig selv i denne uge. Men det bliver da heldigvis snart bedre igen.

      Slet
  5. Virker som om du har nok to do. Spændende at se hvad du finder på

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja jeg keder mig i hvert fald ikke :)
      Men mangler lidt overskud til det kreative.

      Slet
  6. Godt at du kunne lokkes.. og heldigvis er september længere end den første uge.. for jeg har også lidt meget i denne uge.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, efter at jeg havde tænkt mig lidt om, så fandt jeg jo ud af at jeg slet ikke kunne lade være... :)
      Godt at der er hele 30 dage i måneden. Så er der chance for at jeg får nået lidt :)

      Slet
  7. godt at se du lige kom med i svinget og glæder mig til at se hvad du får lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kunne ikke lade være :)

      Slet
  8. Pyha - I har stramt program! Sådan var vores august, så nu nyder jeg roen i september:-) Glæder mig til at se din projekter og så håber jeg altså snart vi kan få tid til at mødes.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet