fredag den 4. september 2015

Min To-Do liste

Så fik jeg bikset en liste sammen.
Om jeg når det hele er ikke sikkert, eller måske er den slet ikke lang nok...
Det vil vise sig når måneden er omme.

1. Tiltrængt oprydning på mit syværelse (ellers kan jeg ikke få lavet noget)
2. Nyt betræk til to sofapuder
3. Rollespilstøj til Felix (hvis han ellers kan beslutte sig for hvordan det skal se ud)
4. Hættetrøje med lynlås til Oliver (hvis kan kan bestemme sig for farven)
5. Mindst 3 stykker tøj til mig selv
6. Ny lynlås i sovepose
7. Lynlås i min patchwork penalhus/make-up pung som jeg syede i sommers

Selvom jeg ikke selv har bidraget med noget endnu, så nyder jeg at der er kommet lidt gang i de forskellige blogs med alverdens skønne krestiviteter.
Bliv endelig ved... Også i de kommende måneder.

7 kommentarer:

  1. En god blanding af praktiske gøremål og nye kreationer :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har det som dig - det er så dejligt, at der sker noget hos de kreative bloggere!

    Det er en ambitiøs liste - i hvert fald set med mine øjne :-D Men jeg glæder mig til at se dine ting blive færdige.

    SvarSlet
  3. Spændende liste du har brygget sammen :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Hvor skønt, at du også er hoppet med på udfordringen!

    Din smølf er simpelthen så sød!

    SvarSlet
  5. Hvor er det en fin smølf:-) Glæder mig som altid til at se hvad du tryller frem. Jeg kan allerede strege en enkelt ting på listen, men skal lige have taget billeder:-) I dag er der også dømt sytid - jeg kan virkelig mærke at sylysten er tilbage.
    K,h,
    Christina

    SvarSlet
  6. Burde vær med - men er vist for impulsiv til lister ;o)

    SvarSlet