lørdag den 26. september 2015

Min To-Do liste skrider godt fremad

Jeg har indtil nu fået lavet flere af de ting jeg havde skrevet på min To-Do liste. 
Ikke det hele men til gengæld har jeg også fået lavet noget der ikke stod på listen :)

1. Tiltrængt oprydning på mit syværelse (ellers kan jeg ikke få lavet noget) (Ups, ikke endnu, finder hele tiden på "vigtigere" ting).
2. Nyt betræk til to sofapuder
3. Rollespilstøj til Felix (hvis han ellers kan beslutte sig for hvordan det skal se ud)
4. Hættetrøje til Oliver
5. Mindst 3 stykker tøj til mig selv:
a) Bluse med knude
b) Stribet kjole
c) Nederdel
6. Ny lynlås i sovepose (også en lidt kedelig ting)
7. Lynlås i min patchwork penalhus/make-up pung som jeg syede i sommers

Og så er der det der ikke stod på listen
Bluse med stolpelukning, luftballon motiv
Bluse med stolpelukning, løve motiv

Og lige så skønt som det er at være kreativ, lige så skønt er det at få blogget det, at læse alle jeres søde kommentarer og at se alle de flotte ting som I også får lavet. Jeg nyder det hele i stor stil :)

10 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig, jeg har da heller ikke nået alt på min liste, men har tilgengæld nydt at lave de ting. Tror efterhånden at jeg har fået min blog ajour, for den var forsømt.
    Weekenden skal bruges på at få lavet de sidste barselsgaver,, opdatere bloggen og se hvad de forskellige har fået lavet.

    Rigtig god weekend til dig, nyd den

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har da nået det meste :)
      Håber du har nået det du havde planer om og havde en dejlig weekend.

      Kh. Linette

      Slet
  2. Du har en lang liste at være stolt over -- flot! Jeg er enig i, at en stor del af fornøjelsen er, at følge hinandens bedrifter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er hyggeligt at der er kommet lidt gang i de forskellige blogs, Elsker at følge med og blive inspireret af andre :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Du har da rigtigt mange ting du har nået...kender godt det med at de kedeligste punkter ned prioriteres ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh, de der kedelige ting... Shyyy, de er stadig ikke ordnet...

      Kh. Linette

      Slet
  4. Syntes du har nået en god bid af din liste, plus det ekstra. Hvor er det dejligt at være tilbage og kigge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er altså hyggeligt at kigge med på alle de fine ting der bliver lavet rundt omkring i blogland. Og som nu heldigvis bliver vist frem igen :)

      Kh. Linette

      Slet
  5. Du har da noget rigtig langt på din liste, glæder mig til at se om du når det hele inden for et par dage :-)
    Jeg når ikke at færdig gøre min to do liste.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er nået det meste, men nu er jeg så begyndt på et andet projekt...
      Jeg er nemlig begyndt at male vores køkken/alrum, så nu nedprioriteres de andre kreative projekter lige for en tid :)

      Kh. Linette

      Slet