søndag den 13. september 2015

De skønne børn

 Felix 11 år

Oliver 13 år

8 kommentarer:

  1. Åh, det er så fint med lidt nyt tiil væggene, af dem man bedst kan lide ;)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt. Og så kan man pludselig se hvor meget de vokser og forandre sig :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Skønne billeder af dine store drenge :-)
    Vi har også fået taget billede af David idag i børnehaven, så glæder mig også til at kunne vælge, hviket et som skal hænge på væggen :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Uh ja, det er altid dejligt med billeder af ens børn.
      Det er ikke alle skolebillederne jeg hænger op, men i år tror jeg faktisk at jeg vil hæge dem op.
      Men om det skal være disse her eller nogen af protræt billederne, har jeg ikke besluttet endnu.

      Kh. Linette

      Slet
  3. Flotte billeder af dine flotte store drenge - vi har også netop fået taget skolebilleder af knægten, han sidder ved et bord.
    Sjovt som der bliver eksperimenteret med nye vinkler, husker vi altid sad på en rund skammel i fri luft og skulke forsøge at se åh så naturlige ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Ja der er sket noget siden vi gik i skole :)

      Kh. Linette

      Slet
  4. Hvor er det nogle dejlige billede af de to flotte knægte! Jeg kan godt lide deres afslappede udtryk og posering.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita.
      Jeg er også rigtig godt tilfreds med billederne, synes fotograften har "fanget" den præcis som de er :)

      Kh. Linette

      Slet