søndag den 16. august 2015

Brudekjolen #4

Hov et indlæg om brudekjolen som jeg har glemt at lægge op.
Selv om jeg har vist det færdige resultat på IG får I lige indlægget alligevel.




Brudekjolen til vikinge brylluppert er ved at tage form.
Jeg har klippe alle delene i det smukke stof og er ved at sy dem sammen.
De fleste detaljer er ved at være på plads og selvom jeg har måtte pille lidt op undervejs og ændre lidt hist og her, så går det efter planen.
Jeg er lidt spændt på om halsudskæringen ligge pænt ind til kroppen når kjolen kommer på. Under prøvningen af staut kjolen var den nemlig lidt stor og flagrede lidt.
Jeg lavede selvfølgelig tilretninger men om resultatet i den færdige kjole, nu guldbåndet er kommet på, er jeg lidt spændt på.

Tidligere indlæg om kjolen kan ses HERHERHER og HER

7 kommentarer:

  1. Hvor er du god! Den er virkelig blevet smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anja :)

      Slet
  2. Den er godt nok flot! Sikke et flot stykke arbejde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita :)

      Slet
  3. Dejligt at du viser frem her også for os, der ikke er på IG.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover dig at der nok også skal komme et hel billede af kjolen :)

      Slet
  4. den kjole er så fint lavet og nu har jeg jo set den færdig :-)

    SvarSlet