mandag den 13. juli 2015

En rose så jeg skyde...




Jeg fandt det flotte rose stof på udsalg i Stof2000 og havde entenlig en plan om en let sommerbluse.
Men sådan skulle det altså ikke være.
Jeg mangler i den grad shorts (jeg syer vist for mange kjoler) men jeg kunne stadig ikke helt slippe tanken om den storblomstrede sommerbluse.
Så lavede jeg en kompromis med mig selv, 
En buksedragt!
Og vupti, nu havde jeg jo både shorts og bluse.
I ryggen har jeg lavet en lang slids. Lidt længere end jeg har før har lavet den. Men denne dragt er i fast stof og jeg skulle jo være sikker på at jeg kunne få den ud over skulderne og ned og måden.
De tidligere buksedragter jeg har syet, kan du se herherher og her

Nu er problemet så, at jeg ikke rigtig kan blive enig med mig selv om det er for meget med blomster både foroven og forneden.
Lige nu forbliver den som den er, men hvis jeg skulle fortryde, kan jeg jo altid dele den på midten.

Buksedragten kommer ikke helt til sin ret på ginen. Den for lidt "poset" når den sidder på den.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot og sommerlig. Fin detalje med den lange slids på ryggen ^^

    SvarSlet