torsdag den 25. juni 2015

Sommerkjole




Jeg synes efterhånden det var længe siden jeg havde syet mig en ny kjole, så da jeg så dette fine stof i Stof2000 og endda på tilbud med 50%, ja så slog jeg til.
Som udgang punkt har jeg brugt mit favorit mønster fra Stof & Stil, 
Hertil har jeg tilføjet et par små ærmer og en kant i halsen.
Ærmerne har jeg desværre fået lavet en anelse for små, men så må jeg jo bare træne armene lidt, så de bliver lide mere faste, så kan de nok bedre være i ærmegabene.
Den kan dog sagens bruges.

4 kommentarer:

  1. Virkelig flot kjole og fint stof. Så håber vi bare at sommeren snart kommer.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Ja jeg håber det hjælper på vejret, nu jeg har syet denne kjole...

      Kh. Linette

      Slet
  2. Sikke en sød kjole:) Jeg ville ønske jeg kunne sy. Jeg fandt dig vis blogtræf - hyggelig blog du har her:) Glæder mig til at kigge med.

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Ja det er rart at kunne forvandle et lækkert stof til et flot stykke tøj. Du må bare i gang, det er slet ikke så svært :)
      Det er en god idé den det blogtræf, jeg skal også have kigget lidt rundt på de forskellige blogs der er kommet på siden.

      Kh. Linette

      Slet