onsdag den 3. juni 2015

Sommerbukser



I pinsen fik jeg også syet disse sommerbukser i det fineste bomuldsstof.
De passer i farven til blusen fra forrige indlæg.
Du kan se den HER

Desværre var jeg ikke omhyggelig nok med at få mønstret til at passe i skridtsømmen foran. Bagpå ser det heldigvis bedre ud.
Lommerne er en ny model jeg ikke har prøvet før og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg laver den på et par bukser. Dog kunne de godt være lidt dybere..

Dette stof er købt i Stof & Stil

4 kommentarer:

  1. De er rigtig fine! Jeg har også stået og beundret det stof😊 hvilket mønster har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sandra.
      Jeg har brugt dette mønster fra Stof & Stil nr. 20038

      Kh. Linette

      Slet
  2. Nøkj, de ser behagelige ud! Perfekt til en varm dag på arbejdet - eller en hyggedag i sommerhus :

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også super lækre at have på. Og selvom der ikke har været så mange varme dage endnu, så er jeg sikker på at de også er gode der :)

      Kh. Linette

      Slet