søndag den 21. juni 2015

Kom så sommer, jeg er klar!





Jeg har nemlig syet mig en skøn gul bluse med blonde forstykke og ærmer.
Både stof og blonden er fra Stof & Stil og blev købt i forbindelse med Linda og min indkøbstur da vi havde pinse-syning.
Den gang havde jeg ikke nogen særlig plan med stoffet, jeg synes bare det var mægtig fint og sommerligt.

Jeg har før brugt dette mønster, som er fra Burda Easy 09/15. Den kan du se HER 
Denne gang har jeg bare sat belægning i halsen i stedet for kraven og lavet et par store blonde ærmer. Men grundmønsteret er det samme. 
Ærmerne er afsluttet med en rullesøm for at bevarer det lette udtryk i blonden.

Og hvis så Vorherre ellers ville sende lidt solstråler ned over os, så er jeg sikker på at en solbrun hud vil være rigtig flot til denne gule bluse.

4 kommentarer: