fredag den 12. juni 2015

En blomstret bluse



Jeg har afprøvet et nyt mønster.
Eller faktisk et gammelt et... For det er et par år siden jeg købte det i Stof & Stil
Det er bare ikke blevet pakket op for nu.
Det er vist entenlig meningen at blusen skal syes i fast stof, men da jeg ikke lige havde noget jeg synes var passende valgte jeg at sy den op i jersey.

Jerseyen fandt jeg for en måneds tid siden, også i Stof & Stil, da jeg var der sammen med Linda.
Det var et afklippet stykke der lå oppe ved kasserne og fristede mens vi stod der i køen.
Da det var et ret stor stykke til billige penge blev vi enige om at købe det sammen.
Du kan se hvad Linda, ind til videre, har fået lavet af det HER

1 kommentar:

  1. Den ser fin ud.. den vil jeg altså gerne se på den rigtige model og ikke på Frøkenen :o)

    SvarSlet