onsdag den 27. maj 2015

Blomster på blusen




I pinsen slog Linda, Boldreels kreative hjørne, og jeg vores symasiner sammen 
og holdt "pinse syning".
Det var simpelthen så hyggeligt.
Vi snakkede og syede på livet løs fra fredag aften til søndag middag.

Jeg fik bla. syet denne skønne bluse i viscose fra Stof & Stil.
Det oprindelige mønster er til jersey og med rib i halsen, men da det jo ikke rigtig egner sig til den fine viscose lavede jeg en løbegang og trak en snor igennem. Det fungere rigtig fint.
Nu skal jeg bare have fundet, et eller andet fint til at sætte i enderne af snorene.

Lidt frisk vind gjorde det lidt besværligt at tage gode billeder af blusen :)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Marion.
      Der kommer nok flere af den slags, for jeg er rigtig godt tilfreds med den :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. det blev en super god løsning med det bånd.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver ikke sidste gang jeg løser et "problem " på den måde :)

      Kh. Linette

      Slet