søndag den 5. april 2015

Sølv og sort






For en uge siden havde jeg en sydate med Linda og hun havde købt en nyt mønster med til mig fra Stof & Stil.

Jeg havde faktisk glemt alt om det og havde derfor heller ikke gjort mig nogen tanker om hvad blusen skulle syes i. Men efter en tur "ind på lageret" kunne jeg frembringe både sort bomuldsjersey til ryggen og sølvjersey til forstykket. 
Når det sker, så er det at jeg er glad for jeg er god til at gemme rester, også selvom jeg nok nogen gange gemmer lige lidt FOR mange rester...

Desværre er halsen en lille smule stor i det og sidder ikke helt pænt. Så det er en lille ting der skal rettes til næste gang jeg har fat i mønstret. Ellers er jeg godt tilfreds med blusen og er sikker på at den nok skal blive brugt flittigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar