onsdag den 1. april 2015

En lille bitte bluse


Jeg har syet en lille bitte bluse. 
Str. 56 det er dæleme småt...

Og nej, det er ikke mig, men en veninde der er gravid. 
Hun kender ikke kønnet på den lille spire i maven, men jeg kunne altså ikke vente, jeg måtte lige sy noget til den kommende verdensborger.
Og med både ridder og prinsesser på stoffet blev jeg enig med mig selv (og Linda) om at dette tryk godt kunne gå, til både piger og drenge.

Og endnu engang er både stof og rib taget fra lageret.

7 kommentarer:

  1. Hvor er den kær, helt bestemt den kan bruges til begge køn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Godt du også synes den kan bruges af begge køn. Glæder mig til at give den kommende Mor den.

      Kh. Linette

      Slet
  2. Nårh! Hvor er den kær! Jeg skal også i gang med de små str meget snart - min kære studieveninde venter en pige om få dage, grundet komplikationer har jeg ventet med at sy, så stoffet ligger klar og så må jeg klippe og sy når den lille babygirl har set verdens lys :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh... håber at alt kommer tik at gå som det skal med din veninde og hendes baby.
      Det er altså hyggeligt at sy i de der små størrelser :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Den er blevet rigtig flot.. Og kan bestemt godt bruges til begge køn.. Enten med røde eller blå bukser..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda.
      Det var da en godt idé med røde eller blå bukser. Dem må jeg sy når jeg ved hvad det bliver :)

      Kh. Linette

      Slet
  4. Hvor er den altså kær!
    Jeg kan rigtig godt lide stoffets motiver og ikke mindst klare farver, som jeg synes er så fine til babyer.

    SvarSlet