mandag den 30. marts 2015

Den lille sorte




I enhver kvindes klædeskab skal der er en eller flere udgaver af "den lille sorte" og i lørdags til Lindas og min sydag, fik jeg føjet endnu en til samlingen... Nu har jeg to!

Stoffet er er super lækkert og købt hos Stofdepotet i Februar, ikke fordi jeg havde nogen planer med det, bare fordi det var så fint.
Mønstret er oprindelig fra Stof & Stil men jeg har lavet indvendig løbegang til elastik og sat rib i hals og ærmer, Så Nu er det vist mere "mit eget" mønster.

8 kommentarer:

  1. Den er godt nok sød... men vi skal da næsten se den på... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dina :)
      Det kan da også være der kommer et billede med mig inden i en dag, men lige nu må du altså "nøjes" med dette :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Hvor er den fin Linette. Er vild med modellen!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie.
      Jeg er også rigtig glad for den, den skal der helt sikkert laves flere af :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Svar
    1. Tusind tak Anne.

      Kh. Linette

      Slet
  4. Hvor er den fin, dejlig model og skønt mønster. Hmm, en lille sort, jeg skal vist igang, sådan en ejer jeg ikke.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karen.
      Det var noget jeg engang læste i et dameblad, det med at alle kvinder burde eje en sort kjole, for så havde man altid noget at tage på.
      Du må vist bare i gang :)

      Kh. Linette

      Slet