torsdag den 12. februar 2015

Til at holde mig varm...


Dette fleece-agtige stof har jeg haft liggende de sidste 12-14 år.
Jeg har først haft lavet noget i det, den gang for mange år siden. Og jeg må åbenbart have synes det var meget fantastisk, for jeg har i hvert fald købt rigeligt af det :) Det er i sin tid købt i Stof & Stil.

I det første nr af Alt om håndarbeje i år var vist en fleecebluse efter dette mønster og da jeg så den blev jeg enig med mig selv om at sådan en ville være god, når jeg var på arbejde i vuggestuen og skulle ud og være på legepladsen.
Under jakken i denne kolde tid og som overtøj når vejret bliver lunt lunere igen.

Jg har virkelig været flittig med at bruge fra lageret til sydagen i lørdags.

2 kommentarer:

  1. Den ser ud til at være en lækker og hyggelig gang *home-wear* ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den ser faktisk ganske hyggelig ud og det er den også :)

      Kh. Linette

      Slet