søndag den 15. februar 2015

Sommertop til mig



Den sidste ting jeg syede til sidste weekends sydag hos Linda, inden det blev tid at pakke sammen og komme hjemad, var denne vandfaldstop.
På grund af det mønstrede stof er det lidt svært at se detaljerne, men der er altså rynk ved skulderen og læg i siderne. Jeg har før syet efter samme mønster, HER og HER kan du se to tidligere udgaver af blusen hvor detaljerne bedre kan ses.
Stoffet var en rest jeg havde tilbage fra endnu en sydag jeg havde med Linda, hvor jeg syede DENNE kjole

7 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker - det mønster skal jeg lige lure på.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sådan et skønt mønster. Og super nemt. Man kommer til at elske det ;)

      Kh. Linette

      Slet
  2. hold op hvor ser den lækker ud... det mønster er jeg en anelse misundelig på... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen mon ikke blandet kan findes frem, så du også kan få det :)

      Kh. Linette

      Slet
    2. Det ville være fantastisk.

      Slet
  3. den blev super fin.. :o) jeg må vidst også have fat i mønstret igen.. det virker rigtig godt, især til viskosejersey.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for den og har allerede taget den i brug... Selvom det ikke engang er sommer :)
      Der skal helt sikkert labves flere af den.

      Kh. Linette

      Slet