tirsdag den 24. februar 2015

Quiltet bluse


For snart længe siden (lige omkring nytår) syede jeg denne bluse men fik aldrig vist den frem. Den har nemlig siddet på mig næsten uafbrudt siden jeg lavede den.
Den er syet i en lækker quiltet jersey. Det hvide side er faktisk vrangsiden men jeg synes den var så fin så jeg blandede ret og vrang med et ganske fint resultat synes jeg selv.
Mønsteret er fra Alt om håndarbejde 01/15 og jeg har tidligere brugt det til DENNE bluse og DENNE cardigan
Stoffet er fra Stofdepotet

2 kommentarer:

  1. Hvor er den smart :-) Har lige syet en jakke til min søn i samme stof med den grå udaf. Det er et super mix at bruge begge sider!

    SvarSlet
  2. Tak.
    Jeg synes bare at vrangsiden var så fin at den også måtte vises frem :)
    -En jakke, det lyder flot!

    Kh. Linette

    SvarSlet