onsdag den 25. februar 2015

Jeg øver mig på pipingkanter...



Nu er det jo ikke fordi jeg aldrig har brugt pipingkanter før, for det har jeg... Bare ikke så meget på jersey bluser. Jeg tror det kan tælles på 2, måske 3 hænder hvor mange gange jeg har syet disse kanter... 
Men efter jeg rigtig, rigtig mange gange har beundret Pia´s skønne bluser til hendes drenge med de fineste pipingkanter, vil jeg altså også sy bluser med dem på. 
Det giver sådan et fint udtryk synes jeg.

Her er så første forsøg i denne omgang. Det ser umiddelbart ganske fint ud, men jeg synes at den gule kant blev en anelse for bred, så det bliver rettet til næste bluse.
Blusen er syet i stof fra mit (alt for store) lager og skal gives videre til vores 2 årige fætter. Mine drenge er vist blevet lidt for store til sky-bluser :)

8 kommentarer:

  1. Ih hvor er den fin. Og hvor er du altså god til at bruge af dit lager i øjeblikket... Det øver jeg mig også på... :-)

    SvarSlet
  2. Tak Gitte :)
    Ja jeg er også lidt stolt af mig selv. Men bliver nød til at få brugt af resterne før end jeg køber mere...

    Kh. Linette

    SvarSlet
  3. Det ser super lækkert ud med gul touch. 👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke. Og tak :)

      Kh. Linette

      Slet
  4. Hvor er den sej! Det er virkelig et lækker mix af farver. Den skal modtageren nok blive glad for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Den er allerede godt kendt af moren til vores to årige fætter. Så mon ikke også han siger god for den!?

      Kh. Linette

      Slet
  5. Tak for dine søde kommentarer (også på IG) og link, Linette. Dejligt farver du har valgt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme.
      Du laver sådan nogen fine ting, det skal kommenteres og vises frem :)

      Kh. Linette

      Slet