søndag den 8. februar 2015

Den hyggeligste sydag




I går pakkede jeg bilen og kørte til Køge hvor Linda, Boldreels kreative hjørne bor.
Her havde jeg en aftale med Linda, Christina, Carla og krudtuglen og Gitte, Tanker fra Anker om at tilbringe dagen med en masse syning, hygge og snak.

Jeg ankom lidt efter kl. 10 og begyndte straks at sætte maskinerne til og pakke lidt ud. derefter gik jeg lidt i stå, for Gitte havde sin lille lækre søn på 5 måneder med. Så der skulle lige nusses, dikkes og beundres først.
Midt på bordet lavede vi en "restebunke" med rester vi hver især havde taget med. Og her kunne man så "gå på rov" og finde lidt nyt stof til små projekter, detaljer eller lign. Det er helt sikkert en idé som vi vil bruge fremover, for hvor er det skønt at se nye muligheder i andres rester og få brugt de små stykker stof istedet for at smide det ud.

Efter en skøn dag, aften og begyndende nat kørte jeg glad og i super humør hjemad med syv fine færdigsyede projekter i posen.
Hvert stykke tøj får sit eget indlæg, jeg skal bare lige have taget billeder af det hele.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det var virkelig hyggeligt. Sådan en dag går bare alt for hurtigt :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Super hyggeligt. Snakke en god ide:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan virkelig anbefales med sådan en dag. Man tager hjem med hovedet fuldt nye idéer og god stemning :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Super fedt at I mødes og god idé med restebunken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fedt med sådan en dag, men det ved du jo alt om :)
      Det er super med restebunken, den idé synes jeg du skal indfører til jeres krea-weekender. Der ligger jo "guld" i sådan en bunke :)

      Kh. Linette

      Slet
  4. Svar
    1. Det var virkelig en hyggelig dag. Jeg glæder mig allerede til næste gang :)

      Kh. Linette

      Slet