mandag den 23. februar 2015

Bluser til kusinen





Jeg har været i restebunken og finde stof til et par bluser til kusine Sofia.
Det er efterhånden længe siden jeg sidst har syet noget til hende. Nu håber jeg så at bluserne falder i hendes smag. Hendes mor har godkendt dem.
Jeg har eksperimenteret lidt med forskellige stikninger forneden på bluserne til at lægge dem op med.

Mønstret er fra Ottobre 4/12
Jeg efterlyste tidligere et godt blusemønster med raglanærmer og Pia Mum 2 2 boys anbefalede dette mønster som hun selv syer de skønneste bluser efter.
Alt stof er fra Stofdepotet

6 kommentarer:

  1. Hov... Hvor er den farveforskrækkede Linette? :-) der er da vilde farver.. Men det fungere bare super godt til de tøser i den alder.. Flotte bluser..

    PS .. Jeg læste overskriften som.. Bluser til kaninen :-) måske jeg skulle få briller

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er jo ikke til mig selv men til en snart 4 årig pige... Så kan jeg godt vælte mig rundt i alverdens farver :)

      PS. Mon det er farverne der har blændet dig, så du ikke kan læse... (jeg viste de sort/hvid/grå toner var bedst... )

      Slet
  2. Hvor er de fine, de ville ihvertfald falde godt i jorden herhjemme hos min prinsesse. Jeg søger stadig et smalt bluse mønster med ranglan ærmer. Jeg bruger det fra stof 2000 som passer mine børn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      De er også faldet i god jord hos vores kusine, har netop modtaget et bilede af en glad pige i katteblusen. Jeg tror jeg har fundet et mønster der fungere for mig nu :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Det stof med kattene er så dejlig blødt synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtig lækkert :)

      Kh. Linette

      Slet