fredag den 13. februar 2015

Andres rester


 Ved lørdagens sydag havde Linda, Christina og jeg fundet stofrester frem og taget med til fri afbenyttelse. De er altså bare sjovere, andres rester...
Og det er da fantastisk at de rester man selv har kasseret, kan blive til nye fine ting når andre får finger i dem.
Dette fine grønne stof med togene var noget Christina havde lagt i fællesbunken midt på bordet. Med lidt sort stof fra eget lager, blev det hurtigt til en lækker bluse til Fætter Zean.
Når man sådan bytter rester, ja så er der jo heller ikke så meget spild, og den tanke kan jeg nu altså godt lide.

4 kommentarer:

  1. Fed måde at få bugt med resterne på.....rigtig lækker og drenget bluse ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laila.

      Kh. Linette

      Slet
  2. Den blev bare så flot og ja, jeg kan også godt lide tanken om at det ikke går til spilde.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina.
      Den der restebunke, det tror jeg skal blive en fast del af vores fremtidige sydage.
      Glæder mig allerede til at kigge i næste... ;)

      Kh. Linette

      Slet