tirsdag den 20. januar 2015

Sommer i snevejr :)




Sådan en dag med sne og slud så savner man da lidt sol og sommer.
Så hvorfor ikke sy en sommerkjole.
Stoffet købte jeg i sommers hos Stofdepotet og jeg havde et billede af en helt anden kjole i hovedet da jeg købte det. Men da jeg fik det i hånden, så synes jeg alligevel ikke at det passede til jeg havde planlagt. Derfor kom det til at ligge på hylden lige indtil i dag.
Jeg har sat en brun kant forneden og i "kraven" for at skabe lidt "ro" til det blomstrede stof.
Det lækre brune jersey er fra Stofgaragen.

Nu glæder jeg mig bare til lidt flere røde streger på termometret, så jeg kan få luftet bare brune ben i kjolen :)

6 kommentarer:

  1. Uhh Linette. Du er så dygtig! Den er vældig fin 😄

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Gitte :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Hvor er den lækker - det er altid så gennemført, det du spytter ud af maskinerne!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Sikken skøn kjole - stoffet passer perfekt til mønsteret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Bodil.
      Jeg synes også den er blevet rigtig god. Nu mangler jeg bare lidt sommer :)

      Kh. Linette

      Slet