torsdag den 15. januar 2015

Min nye veninde


I søndags havde jeg fødselsdag og der var jeg så heldig at få en ny veninde i gave.
Hun er ret medgørlig og brokker sig aldrig, ikke engang hvis man kommer til at stikke hende med en nål... Men hun er selvfølgelig også hovedløs, så måske, det er derfor :)

Jeg har længe ønsket mig en ny gine. 
Jeg har godt nok en i forvejen men ligesom med tøjet der hænger i skalbet, ja så kan giner altså også krybe i størrelsen. I hvert fald er mine mål en lille smule anderledes i dag end da jeg var 19 år.

Det smarte ved denne gine er at stangen kan flyttes, så den er i det ene ben og ginen derfor også kan bruges til bukser.
Det er nu ikke værst at have fødselsdag når man får en ny veninde :)


2 kommentarer:

  1. Hun er god nok en fiks sag.. Du må gerne sende mig et link på der hvor du har købt den.. Hun ligner den str .34 som vi er ;-) og jeg har jo en rund fødselsdag senere på året :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa er hun ikke smart. Jeg regner med at nu jeg har sådan en, så bliver jeg også drøn-smart :)
      Jeg har sendt dig et link på facebook :)

      Kh. Linette

      Slet