søndag den 11. januar 2015

Hip Hip Hurra

Jeg har fødselsdag i dag
Tillykke til mig.

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen! Jeg håber, du får en dejlig dag og bliver godt og grundigt forkælet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Jeg har haft en skøn dag :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Tillykke med føds'dagen fra mig til dig....😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Svar
    1. Tusind tak :)

      Kh Linette

      Slet
  4. Tillykke endnu en gang.. Men hov.. 18 lys... Det passer vidst ikke.. Du har vidst glemt 10 :-) er det ikke 28 du bliver?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Jo det mangler vist et par lys eller to. Men hvem tæller.... ;)

      Kh. Linette

      Slet
  5. Tillykke med fødselsdagen.
    Hos mig har solen skinnet det meste af dagen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Her hos mig har solen også vist sig meget af dagen. Jeg har vist være en god pige ;)

      Kh., Linette

      Slet