fredag den 2. januar 2015

#12monthsofcrochet nr. 1

Jeg er med i hæklelegen om at hækle en ting hver måned året igennem. Og jeg er kommet ganske godt fra start (synes jeg selv) Jeg har i hvert fald fået lavet den første ting.
Det blev til et lille håndklæde med harlekintern. Mønstret har jeg fra et lille hæklehæfte som fulgte med et eller andet ugeblad engang.
Håndklædet er hæklet i garn bomuldsgarn fra Brugsen.
Håndklædet er ikke skævt i siderne, jeg fik bare hevet lidt i det da jeg skulle flytte rundt på det, da jeg skulle tage billedet :)
#12moc #12monthsofcrochet

8 kommentarer:

  1. Hold da helt op, hvor er du hurtig...... Fint håndklæde.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ind i mellem så går det stærkt når først jeg kommer i gang :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Tjep tjep, du er god. Jeg er også med:-) Igang med en pude... Går nok nogle dage endnu hihi

    SvarSlet
    Svar
    1. En pude, hmm... det kunne være jeg skulle prøve at lave sådan en :)
      Glæder mig til at se din når den er færdig.

      Kh. Linette

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Anita.
      Jeg er også rigtig godt tilfreds med det :)

      Kh. Linette

      Slet
  4. Shit det var hurtigt! Godt gået må man sige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det her lille håndklæde kom hurtigt af hæklepinden. Men det var også en del nemmere når der stadig var et par dage tilbage af juleferien, så havde jeg jo massere af tid :)
      Kan godt mærke på næste projekt at jeg er på arbejde igen, energien er ikke den samme som i ferien :)

      Kh. Linette

      Slet