søndag den 21. december 2014

Pest eller kolera?

For lidt over 1½ år siden begyndte jeg at bruge google+
Det ændrede noget for læserene af bloggen. Det var f.eks. kun dem der var google+ brugere der kunne kommentere. Jeg prøvede flere gange om jeg kunne lave det om, men det kunne jeg ikke lige finde ud af.
I dag har min kære mand så lavet det om så alle nu kan kommentere. Skønt!
Desværre har det så betydet at alle, som i ALLE, kommentarer fra Maj 2013 til nu er pist borte.
Æv, det var jo heller ikke lige planen.
Jeg har besluttet at lade det være som det er nu og så vil jeg bare tænke tilbage på alle de søde kommentar jeg havde.

Skriv gerne igen :)

14 kommentarer:

  1. så får du lige en kommentar fra mig og nu er det snart jul og glæd dig over at alle nu kan skrive til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Helle.
      Jeg vil glæde mig over hver eneste kommentar jeg får :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Hmmm, ja det er jo ærgerligt, men hold godt øje med manden din, så han ikke får slettet julen.... ho, ho... God jul til dig og dine, også helt uden kommentarer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha Inge
      Jeg er sikker på at han nok skal lade julen være ;)

      Kh. Linette

      Slet
  3. Synes at det er godt at du har lavet om på det. Det var lidt bøvlet, ingen tvivl... Der skal nok komme en masse nye kommentarer! God jul til jer! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Elena, jeg er også sikker på at det er bedre sådan som det er nu :)
      Glædelig jul til jer også.

      Kh. Linette

      Slet
  4. Så får du da lige nogle spritnye kommentarer her :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Majbrit :)
      Det sætter jeg pris på.

      Kh. Linette

      Slet
  5. Ihhh! Hvor skønt :) jeg er blandt dem der har villet kommentere dine ting maaaange gange uden at kunne ;)

    Så her får du den første af slagsen og jeg er helt sikker på der kommer flere fra min side af fremover :)

    Rigtig god jul til dig og din familie!

    SvarSlet
  6. Tusind tak for din hilsen Karina og velkommen til :)
    Også en rigtig glædelig til dig og familien.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  7. Åh, så dejligt, det var så bøvlet, og flere gange ville jeg gerne kommentere, da du laver nogle skønne ting.
    Glædelig jul til dig og dine.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
  8. Tusind tak Karen.
    Nu kan det heldigvis lade sig gøre :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  9. Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - nu kan jeg også kommentere hos dig:-) Rigtig god jul og godt nytår. Jeg håber vi ses i 2015 til syhygge:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  10. Jaaaaaaaaaaaa hvor dejligt :)
    Vi skal helt sikkert ses til syhygge i 2015, jeg glæder mig allerede.
    Rigtig god jul til dig og familien :)

    Kh. Linette

    SvarSlet