søndag den 28. december 2014

Jeg er med

Hos Lise med bloggen Savværksvej kan man læse mere om denne hækle udfordring/leg.
Hun skriver på sin blog:

Udfordrer dig selv og deltag i denne hækle-udfordring for 2015. Du vælger selv dine projekters størrelse, blot du afleverer et pr måned og viser under disse hashtags.
Du kan hækle babyrangler, veste, håndklæder, puder, sofatæpper m.m. Kun fantasien sætter grænser.

Jeg er med og satser selvfølgelig på at jeg får hæklet mindst 12 det i det kommende år, og hvis ikke. ja, så har jeg i hvert fald været med og hygget med med det jeg når :)

3 kommentarer:

  1. Jeg er også med. Gæder mig til at se hvad jeg når -og se I andres kreationer;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du også er med. Glæder mig til at se hvad du får lavet :)

      Kh. Linette

      Slet
  2. Jeg er også med! Jeg synes, uanset om jeg har nået noget alle månederne, at det er motiverende for mig. Jeg får produceret noget mere, end jeg ellers ville gøre.
    Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på!

    SvarSlet