mandag den 15. december 2014

Camouflage med pink detaljer








Denne kjole syede jeg i weekenden... og i sidste weekend...
Hold da lige op hvor har den drillet mig. Kraven og stolpen var på det nærmeste ved at tage livet af mig. Det VILLE bare ikke samarbejde med mig. Så besluttede jeg at lade kjolen ligge et par dage mens jeg gik og skulede ondt til den.
Så her i weekenden klippede jeg en hel ny overdel. Både forstykke, bagstykke, krave, ja alt og startede forfra. Og i løbet af et par timer var kjolen færdig og jeg var fuldt tilfreds og tænkte:
Hvor svært kan det være...!??!

Jeg er vild med det pink stof i kontrast til camouflage stoffet og de pink dobbelt stikninger.
Kjolen er til min veninde som havde fundet et billede på nettet som jeg kunne kigge efter.
Hun har endnu ikke prøvet den, så jeg er meget spændt på om den passer, da jeg kun har haft hendes mål at gå ud fra. Det er før lykkes mig at sy en kjole til hende med stort succes.
Den kan du se HER

Jeg har prøvet at tage nogen billeder af den, men når man først er hjemme ved mørkets frembrud er det svært at få nogen gode billeder.Giv mig noget sollys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar