søndag den 7. september 2014

Hyggelig sydag hos hos Boldreels kreative hjørne

I går havde jeg inviteret mig selv og min symaskine hjem til Linda, med bloggen Boldreels kreayive hjørne. Min mand skulle nemlig have huset fuld af "gamle nørder" og de skulle sidde foran computeren og spille hele weekenden. 
Til at holde os med hyggeligt selskab havde vi Dina med Krea-mutti

Vi mødtes ca. kl. 10 og når ikke vi blev afbrudt af Lindas hunde som ville lege eller kæle, eller af lækker mad eller bare vores snakkeri. Ja så havde vi faktisk i gang symaskinerne helt til midnat.

Jeg fik afprøvet et par nye mønstre. Bl.a. den på billedet, Grace fra Stof2000
Den er dog for bred i overdelen til mig eller også er jeg ikke bredskulderet nok...
Men efter jeg fik syet den lidt ind, sad den okay.
Næste gang jeg laver den, skal den lige tilrettes lidt mere..
Skørtet er heller ikke helt godt, da det strutter lidt for meget ud  og i hvert fald ikke gør mig mindre bredmåset...
Jeg har allerede en ide om hvordan det skal gøres bedre, så jeg ender nok med at pille skørtet af og lave det om.
Men bortset fra alt det, jeg liiige skal lave om, så er jeg entenlig ganske godt tilfreds med den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar