søndag den 10. august 2014

Ikke alt der glimter er guld...







Noget er det er kobberfarvet...

I går fik jeg syet denne buksedragt fra Stof2000 "Fernanda".
Den er syet et et skønt mørkegråt stof med små kobberfarvet "sten".
Det er første gang jeg syer efter dette mønster, men kan allerede mærke at det ikke bliver sidste gang. Den er så skøn at have på. Jeg har også allerede tænkt, at jeg skal bruge overdelen og så sy et par bluser. De ville blive helt perfekte til at have på, på arbejde i vuggestuen.
Bindesnoren er ikke helt optimal, men det var hvad jeg kunne trylle frem fra skufferne og den passer i farven, så indtil jeg finder en anden løsning, så sidder den der.
I hals, slids og lommer har jeg syet kobberfarvet pipingbånd. Det giver en flot og færdig finish synes jeg.

Stoffet er ligesom mønstret fra Stof2000.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar