onsdag den 25. juni 2014

Rosenkjole





En sommer rosenkjole er kommet gennem symaskinen.
Jeg har haft stoffet liggende i +1 år men har ikke rigtig kunne nænne at sætte saksen i det, jeg synes det var så fint. Men en dag jeg kiggede lidt mønstre igennem, faldt jeg over denne model og tænkte at, det er jo lige det jeg leder efter.
Kjolen har lommer foran i syningerne mellem forstykke og sideforstykker. En skøn detalje synes jeg.
Bagpå lukkes kjolen med en stolpelukning.
Jeg mangler bare at finde de rigtige knapper. Alle dem jeg har på lager er enten for store, for små, for mørke, for lyse eller bare forkerte.

Beklager det lidt krøllede stof, det kunne jeg vist godt have gjort bedre. Men jeg var vist lidt for ivrig med kameraet, da jeg ville nå at tage billeder inden solen gik helt ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar