torsdag den 12. juni 2014

Kjole med blomster


For et par måneder siden syede Christina med bloggen Carla og krudtuglen en flot blomstret kjole i 50´er stil. Du kan se den her.
Efter at have set den, blev jeg enig med mig selv om at sådan en måtte jeg også eje. Og i Stof 2000 fandt jeg dette stof. Det er ikke magen til, men det gør heller ikke noget .
Det er en lidt kraftig bomuldsstretch. med en lille smule stræk. meget behagelig at have på.

Jeg har været temmelig længe om at få lavet den. Stof, foer og lynlås har blev hurtigt købt men så skete der ikke mere, før end Linda og jeg havde sydag i lørdags.
Nu er den lavet og jeg er så tilfreds med resultatet. 
Min plan var at jeg ville have den på til en 40 års fødselsdag her i sommer men den ramler desværre sammen med vores ferieplaner, så nu håber jeg på en anden festlig lejlighed hvor jeg kan få luftet min fine kjole. 
Så hvis du skal holde fest, så vil jeg gerne inviteres... :)

Mønstret er det jeg har brugt et par gange før bla. til denne kjole, denne her og til overdelen på denne her.
Kjolen er helforet og har lynlås i ryggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar