søndag den 8. juni 2014

Jeg er "sprunget ud"



Sprunget ud af min komfort zone og ud i en blomstret kjole.
Jeg har flere gange i div. sygrupper på facebook set mange fine kjole med denne halsudskæring. Og jeg synes det ser så fint ud, så selvfølgelig skulle det da prøves af.
I overskæringen på kjolen har jeg sat en pipingbånd i samme råhvide farve som der er i kraven.

Kjolen syede jeg i lørdags, da Linda Boldreel kreative hjørne havde en fantastisk hyggelig sydag. Trods rigtig megen snakken og sludren, en tur til Næstved og andre småafbrydelser, så fik vi faktisk også syet noget.
Linda kom hjem til mig omkring kl. 9.30 og først små 14 timer senere pakkede hun bilen og kørte hjemad igen.
Jeg glæder mig allerede til vi skal sy sammen næste gang.

Stoffet er fra stofdepotet og mønstret er Onion 2035 som jeg har ændret lidt i.

(Og jeg ved godt at stoffet vender forkert, men jeg havde sat saksen i det, før end jeg opdagede det. Men jeg tænker, at når jeg "danser hurtigt forbi", så er der ingen der lægger mærke til det) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar