torsdag den 10. april 2014

Så er dåbskjolerne færdige







Jeg har fået lov til at sy dåbskjolerne til et par tvillingpiger.Og det har jeg gjort med stor glæde.
Jeg synes det er sjovt at sy i de blankestoffer og fine blonder.
Og jeg vil elske at sy flere fine dåbkjoler.

Jeg havde temmelig frie hænder med hensyn til hvordan de skulle se ud. Dog skulle de have lange ærmer og have bånd i lilla og grøn.
Kjolerne lukke i ryggen med fire perlemorknapper og blonde stoffet er kantet med en blondebort, ligesom ærmerne har fået en lille blonde som afslutning.

På billederne mangler kjolen med den grønne sløjfe blondekanten forneden på kjolen. Men efter et par dage med blæst og kedeligt vejr, så var det pludselig vindstille og det perfekte vejr til at tage billeder af kjolerne.
Også var det jo bare med at få taget lidt billeder.

Jeg har tidligere syet en dåbskjole. Den kan ses HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar