mandag den 31. marts 2014

En LaRaLiL kjole - Model LUNA

 

 
 

 
Som mange andre har jeg længe beundret Annas (LaRaLiL) flotte kjoler og da hun nu har sat tre kjolemønstre i produktion, så fik jeg også muligheden før at prøve at sy en af de fine kjoler.
 
Kjolen var nem at sy og hvis jeg havde brug for hjælp, så har Anna lavet den flotteste syvejledning lige HER med mange billeder, så man ikke er i tvivl om hvordan man skal gøre.
 
Det råhvide isoli stof er en rest som jeg havde liggende fra dengang Oliver var 2 år gammel (han er 12 år nu), dengang syede jeg en trøje med lynlås til ham.
Nu fik jeg så lige en mulighed for at få det sidste af det brugt.
Knapperne har jeg engang købt i Netto.
 
Kjolen skal vores lille kusine Sofia have. Hun bliver 3 år i maj måned, så jeg har syet kjolen i str. 98/104
 
Jeg har købt mønstrene til de to andre kjoler, dem glæder jeg mig også til at lave.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar