søndag den 23. februar 2014

Jeg har for en gang skyld ikke syet en kjole...

 
Jeg kan faktisk godt sy andet end kjoler til mig selv...
Se selv det er lykkedes mig at stoppe ved måsen og "kun" sy en bluse (eller nok nærmere et top).
Stoffet købte jeg en gang i vinters i Stof & Stil, uden at have nogen ide om, hvad jeg skulle lave af det. Jeg synes bare det var sjovt.
 
Men sidst jeg var afsted til Stof & Stil købte jeg et mønster på denne top, Og nu har jeg sørme også lavet den :)
Mens jeg gik rundet i butikken og kiggede på alle de herlig fristelser, var der pludselig en der sagde HEJ!
Og der, lige ved de fine patchwork stoffer stod Linda Boldreels kreative hjørne. Ihh hvor var det hyggeligt at møde hende der. Om 14 dage skal vi have en sydag hjemme hos hende sammen med Christina Carla og krudtuglen og Gitte Tanker fra Anker.
Det bliver så hyggeligt og så kan vi også få snakket noget mere. Der var nemlig ikke tid til så meget snakkeri, der midt i Stof & Stil, da jeg havde lidt travlt med at komme hjemad.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar