onsdag den 5. februar 2014

Jeg er gået i stå



Ingen blogindlæg bliver skrevet, ingen kreative ting bliver lavet.
Eller det vil sige, jeg starter på den ene kreative ting efter den anden men ingen at tingene bliver færdige.
En hæklet trøje mangler et ærme og højre forstykke.
En kjole mangler halskant og oplægning.
En kjole er klippet og ligger bare og venter.
En hæklet flakon er påbegyndt.
Et halvt strikket halstørklæde gemmer sig i skuffen.
En stor bunke skønne stoffer ligger helt ubrugte hen.
Osv. osv. osv.
 
Tilgengæld er jeg rigtig god til at plante min mås i sofaen og bare se tv og sidde med computeren på benene og kigge på ligegyldige ting.
Jeg har hovedet fuldt af gode ideer og alligevel sker der ingenting.
 
Kreative energi kom tilbage...Jeg savner dig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar