mandag den 10. februar 2014

I´m back!


 
 
Tusind tak for de søde kommentarer og opmuntrende ord i mit sidste indlæg.
Det hjalp åbenbart at få luft for min frustration over at jeg ingen ting fik lavet selvom jeg havde hovedet fuldt af gode ideer.
For nu er jeg i gang igen.
 
Denne kjole var en af de ufærdige projekter som lå og var næsten færdig.
Jeg klippede den under den forfærdelige EM håndboldkamp hvor de danske håndbold herrer tabte EM-guldet.
Jeg fik også syet det meste af den, men gik i stå da jeg bare manglede at lægge den op og sy halsudskæringen.
Den er syet i stof fra Stof & Stil.
 
Men nu er den altså færdig og den er skøn at have på.
Og i dag i det skønne solskinsvejr fik jeg taget billeder udenfor af den og en anden kjole som jeg viser i et senere indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar